ensatsandehoppryttare

Alla inlägg under mars 2011

Av Julia Rolofsson - 30 mars 2011 09:58


 

Av Julia Rolofsson - 30 mars 2011 09:30

tillbaka är jag nu, i bloggandet, har hafft en pous. :)

då jag inte hade tid när hästarna stog i tvååker :/

så  nu är bloggandet till baka hoppas ni fortsätter kommentera och titta :) svara på frågot osv<3

Har Ni Frågor, fråga då dom, vill ni säga något, säg då det..

vill ni att jag ska ordna något, typ Väckans Ryttare? säg det isåfall, jag ska ordna allt för att ni ska tycka det är skojj att läsa denna bloggen :D

Om ni vill veta , jag och linnea Segersten har nu en blogg tillsammans men den är jag inte så aktiv på som jag kommer att vara här på bloggplatsen :)

kika in på våran blogg?`:)

http://tavlingsrytttarnaa.blogg.se


Den handlar om lite alltmöjligt :)

Ömh, idag är jag sjuk iallafall, usch kan det inte bara ta slut det här med att vara sjuk? :)

vill inte vara sjuk mera <3 ;)

Asså när bloggade jag senest för, jag fyllde ju år 7,de mars? bloggade nog om det då :)

men somsagt, albus och penny är hemma igen och allt är som det ska, just nu xD

igår hade vi en STOR Rymling xD

albus då, hehe stor och stor, han är ca 170 cm i mkh.
men han spran igenom statketet till pennys hage ://
hehe men strömen var ju på ändåå. haha så igårkväll fick man stängsla om igen
-.-

men aa, haha fast idag är dom i skilda hagar en så länge , får se om jag blir friskare sen så jag kan rida penny :D

En Sööt Ponny. haha

någon som vill göra en ny header till denna bloggen?

kommentera eller fråga<3

ha det bäst <3

 

Av Julia Rolofsson - 17 mars 2011 21:12

hej, förlåt men det har inte hänt nogot spännande . men jag måste iaf säga att idag var det hoppträning för sofia westborg imorn blir det hoppträning för svante johansson. 
:) imorn blir det vidhögeskolan med olivia Levin :) *
skojj , he hehe se hur detta går :):):)

säg vad tycks om nya headern?

själv blev jag ganska nöjd :)

 Diss diss, på att ni inte kommenterar särsilt mycket :(

*DISS*

Hiss:
jw hjälmen, hur skön som hälst och det är bra och väldigt snygg lättviktshjälm, har själv en sådan :) riktigt nöjd :):):):):):):):):):)
    Hjälmen hon har på BILDEN! :)

 Diss.. aa att ni inte kommenterar särsilt mycket :(( :o<3

Av Julia Rolofsson - 15 mars 2011 06:52

Ligger i sängen och orkar inte gå upp... Sen ska jag till stallet efter skolan då ju ... ;-) ha det bäst

Av Julia Rolofsson - 14 mars 2011 22:10

Hejsan nu bloggar jag lite från mobilen testar bara om det funkar :-)

Av Julia Rolofsson - 14 mars 2011 08:00

:)
  



_______________________________________________________

Av Julia Rolofsson - 14 mars 2011 07:31

hej, nu sitter jag och väntar. olivia sa att hon skulle komma till mig mellan 7 och 8 , så men hon kommer la om en stund :D
om ni inte tittade på melodifestivalen, så här kommer dom låtarna jag tyckte bäst om iallafall :D

3:a enligt mig skulle Danny vara

2:a skulle swingfly komma :)tycker jag. :D


1:a skulle eric komma, och så blev det :D:D:D


det var nog allt för mig. sen bloggar jag nog lite till och skriver lite mera :D

Presentation


Namn: Julia Rolofsson
Ålder:12, född 99
Intressen: ridning och va med vänner.

Tävling: tävlat upp till nat L:A på B-ponny , rider nu C-ponny och tävlar henne upp till reg L:B :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Tyckte Ni Eric Skulle Vinna?
 JA !!!
 NEJ!!
 vet inte
 bryr mig inte
 tittar inte på mellodifestivalen
 Övrigt

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards