ensatsandehoppryttare

Alla inlägg den 11 mars 2011

Av Julia Rolofsson - 11 mars 2011 19:34

halloj det nog en blogg tävling snart ..

för jag har en sak som jag knappt andvänt till min häst men den passade inte riktigt och hon trivdes inte med den saken..

den saken är ett svart träns med tjock nosgrimma och väldigt mjuk med vita sömmar och ett bling pannband i storlek ponny. ganska stort i storleken :)

så ni vet kanske kommer ikväll eller imon. om det blir tävling om det..

men då vill jag iallafall att ni rekomenderar denna bloggen .. premierar osv.. så det är många som är med. och om det inte blir över 30 som är med och tävlar blir det inget :) bara så ni vet. och självklart är det jag som betalar frakten då :)

ville bara säga det.. men efter som att datan laggar tar jag allting nu i detta inlägget..

hoppträning igår:

det var hoppträning igår ju. hon varr hur fin som helst hoppade ca 1 m och har nog aldrig ridit henne så bra. eller aa hon var hur fin som hälst<3 puss på dig penny. men det var mäst träning på små stunds kombinatjoner . serier osv. lite styrka för penny och sits för mig :) 


Dagen:

så här blev dagen. först vakna sen till skolan .. en lugn dag slutade halv 2 och mamma hämtade mig så åkte vi direkt till stallet. och vi fixade lite och var tvugna att byta underlag i ridhuset, sen fyllde vi på så det var lite blandat med spån och det blev bra. sen tog vi in alla 12 hästarna.. tror det är 12 men inte säker. sen red jag penny .. hon var lite stel i början men sen helt perfeckt. jätte duktig studsade lite över en cavalett<3 det va skoj. hon kändes helt perfeckt..
och jag loovar att det kommer  komma bilder på alla hästarna i stallet :)

______________________________________________

kommentera om det är något extra ni vill att jag skriver om. eller har ni frågor skriv då dom. :) 

  mvh julia :))

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Namn: Julia Rolofsson
Ålder:12, född 99
Intressen: ridning och va med vänner.

Tävling: tävlat upp till nat L:A på B-ponny , rider nu C-ponny och tävlar henne upp till reg L:B :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Tyckte Ni Eric Skulle Vinna?
 JA !!!
 NEJ!!
 vet inte
 bryr mig inte
 tittar inte på mellodifestivalen
 Övrigt

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards