ensatsandehoppryttare

Alla inlägg den 2 april 2011

Av Julia Rolofsson - 2 april 2011 09:18


 Amigo-Flash-Tuffe-Moneypenny

Av Julia Rolofsson - 2 april 2011 09:08

   Japp som sagt ska jag klippa mig senare  

Hehe det blir nog bra. eftersom att hela mitt hår e slitet och jobbigt!

Men iallafall är det typ 10.45 eller något.

så men ska duscha och fixa mig innan det. och så ska jag blogga lite. Vill ha mera frågor/kommentarer det vore kul   

Ska nog fixa en ny header på bloggen Snart denna är ju ganska ful   

Men ^^ alltså det spelar ingen rolll. hehe säg precis allt ..

Vad ni vill ha! :o

men iaf. igår fick penny vila.. men ska rida henne lite senare och imorn blir det dressyr träning och det kan behövas.:)

Kommer komma bilder och filmer     Sen kanske jag inte hade sagt att jag har nya ridstövlar. är ett par tretorn comfort. mest för att ha här hemma so dom andra inte ska gå sönder :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Namn: Julia Rolofsson
Ålder:12, född 99
Intressen: ridning och va med vänner.

Tävling: tävlat upp till nat L:A på B-ponny , rider nu C-ponny och tävlar henne upp till reg L:B :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Tyckte Ni Eric Skulle Vinna?
 JA !!!
 NEJ!!
 vet inte
 bryr mig inte
 tittar inte på mellodifestivalen
 Övrigt

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards